Selasa, 16 Februari 2016

SURAT LEWAT E-MAIL TANGGAL 10 FEBRUARI 2016 
DARI GURU SAYA BERPOLITIK DAN THINKER : DOCTORATE THINKER AND PRESIDENT OF U.S.A.  DR.MR. "BARACK OBAMA".


BY EMAIL LETTER DATED 10 FEBRUARY 2016
TEACHER OF MY political and Thinker: 
The Thinker Doctorate AND PRESIDENT OF U.S.A. DR.MR. "BARACK OBAMA".


The White House, Washington


Nine years ago today, I stood on the steps of the Old State Capitol in Springfield, Illinois, to announce my candidacy for President of the United States.

I asked you to join me in taking up the unfinished business of perfecting our union -- to work together to build a better future.

Along the way, Americans like you have done that by playing the most important role in our democracy -- the role of citizen. You've taken on the painstaking work of progress. You've helped us find that middle ground where real change is won -- change like rescuing our economy from the brink of another Great Depression, protecting our planet, and helping millions of Americans gain health insurance.

I'll be the first to admit that this journey hasn't always been easy, especially when our politics can seem so small. But I'm still hopeful that our politics can reflect the basic decency of the American people.

That's why I'm going back to Springfield today -- because fixing our broken politics cannot wait. And I still believe we can do it together.

I hope you'll tune in today at 2:30 p.m. Eastern.

President Barack Obama



This email was sent to rayyan.syahrial@gmail.com. 
Unsubscribe | Privacy Policy 
Please do not reply to this email. Contact the White House

The White House • 1600 Pennsylvania Ave NW • Washington, DC 20500 • 202-456-1111


-----------


The White House, Washington

Sembilan tahun yang lalu hari ini, saya berdiri di tangga dari Old State Capitol di Springfield, Illinois, mengumumkan pencalonan saya untuk Presiden Amerika Serikat.

Saya meminta Anda untuk bergabung dengan saya dalam mengambil bisnis yang belum selesai penyempurnaan persatuan kita - untuk bekerja sama untuk membangun masa depan yang lebih baik.

Sepanjang jalan, Amerika seperti Anda telah melakukan itu dengan memainkan peran paling penting dalam demokrasi kita - peran warga negara. Anda telah mengambil pada karya telaten kemajuan. Anda telah membantu kami menemukan bahwa jalan tengah di mana perubahan yang nyata dimenangkan - perubahan seperti menyelamatkan perekonomian kita dari ambang lain Depresi Besar, melindungi planet kita, dan membantu jutaan orang Amerika mendapatkan asuransi kesehatan.

Aku akan menjadi yang pertama mengakui bahwa perjalanan ini tidak selalu mudah, terutama ketika politik kita bisa tampak begitu kecil. Tapi aku masih berharap bahwa politik kita dapat mencerminkan kesopanan dasar rakyat Amerika.

Itu sebabnya aku akan kembali ke Springfield hari ini - karena memperbaiki politik kita rusak tidak bisa menunggu. Dan saya masih yakin kami bisa melakukannya bersama-sama.

Saya harap Anda akan mendengarkan hari ini di 02:30 Timur.

Presiden Barack Obama



Email ini dikirim ke rayyan.syahrial@gmail.com.
berhenti berlangganan | Kebijakan pribadi
Tolong jangan balas ke email ini. Hubungi Gedung Putih

Gedung Putih • 1600 Pennsylvania Ave NW • Washington, DC 20500 • 202-456-1111

---------


UCAPAN BANYAK-BANYAK TERIMAKASIH UNTUK 
GURUKU DALAM BERPOLITIK DAN THINKER : 
MR. DR. PRESIDEN BARACK OBAMA 
ATAS SURATNYA UNTUK SAYA 
LEWAT E-MAIL TANGGAL 10 FEBRUARI 2016




Dear Sir My Teacher : 
Mr. Doctorate Thinker and President Of U.S.A. BARACK OBAMA.

Saya sangat-sangat kagum dan salut kepada kamu / panjenengan, bagi saya kamu / panjenengan adalah : Presiden Amerika Terbaik sepanjang adanya Presiden di Amerika.

Sungguh ini bukan karena kamu / panjenengan parnah hidup bersama mama kamu dan bapak tiri kamu serta sekolah di Indonesia, tapi saya dapat melihat dan mempelajari kehidupan pribadi kamu / panjenengan dalam berPolitik dan Thinker, sehingga kamu saya anggap sebagai guru pribadi / private saya dalam berPolitik dan Thinker serta saya memberi kamu gelar : Doctorate Thinker and Politik.

Tapi kamu / panjenengan benar-benar melindungi rakyat kamu / panjenengan walaupun mereka ada yang muslim, tidak seperti Presiden Amerika selain kamu / panjenengan pada umumnya.

Bukan hanya itu, sampai-sampai kamu / panjenengan walaupun sedang berada diluar negeri Amerika, kamu / panjenengan masih saja memikirkan nasib rakyat kamu / panjenengan yang belum mendapat kerjaan tetap.

Dan kamu / panjenengan juga orang gaul, sangat langka ditemui Presiden seperti kamu / panjenengan, sering belanja ditempat umum, bersalaman dengan siapa saja yang kamu temui, bahkan berpelukan (pelukan persahabatan) dan lain-lain bentuk persahatan kepada rakyat kamu / panjenengan.

Boss ... Apa kamu / panjenengan tidak takut ditembak dengan antek-antek atau penembak bayaran musuh-musuh politik kamu / panjenengan ???!  yaa... ini saya hanya sekedar mengingatkan kamu / panjenenghan saja, karena saya takut kehilangan orang seperti kamu / panjenengan di Amerika, soalnya orang / presiden seperti kamu bukan hanya di Amerika tapi di dunia ini sangat langka sekali.

Sekian dahulu surat balasan saya kepada guru saya dalam berPolitik dan Thinker : 
Mr. Doctorate Thinker dan Politik serta Presiden U.S.A. "BARACK OBAMA".

BEST REGARDS,
MR.THINKER OF INDONESIA :
RAYYAN SYAHRIAL HASIBUAN,

INDONESIAN NATIONALITY.

-------------------------------------------------------------------------

SPEECH-MANY MANY THANKS TO
My teacher in politics AND Thinker:
MR. DR. PRESIDENT BARACK OBAMA
THE letter to MY

BY E-MAIL DATED 10 FEBRUARY 2016



Dear Sir My Teacher:
Mr. Doctorate Thinker and President Of U.S.A. BARACK OBAMA.

I am very, very impressed and salute you / panjenengan, for me you / panjenengan are: Best American President along their President in America.

It is not because you / panjenengan Parnach live with mama you and father-in-law you as well as schools in Indonesia, but I can see and learn about your personal life you / panjenengan in politics and Thinker, so you I regard as a private teacher / private mine in politics and Thinker and I give you a degree: Doctorate Thinker and Politics.

But you / panjenengan really protect the people you / panjenengan though they were Muslim, unlike the President of America than you / panjenengan in general.

Not only that, to the extent that you / panjenengan abroad despite being American, you / panjenengan still think about the fate of the people you / panjenengan who have not got a permanent job.

And you / panjenengan also the slang, very rare met President like you / panjenengan, often in public spending, shake hands with anyone you meet, even hug (hugs of friendship) and other forms of friendship to the people you / panjenengan.

Boss ... Do you / panjenengan not afraid of being shot by accomplices or a hired gun political enemies you / panjenengan ???! yaa ... I just remind you / panjenenghan course, because I am afraid of losing someone like you / panjenengan in America, because people / president like you're not just in America but in the world is very rare at all.

So my first reply letter to my teacher in politics and Thinker:
Mr. Doctorate and Political Thinker and President U.S.A. "BARACK OBAMA".

BEST REGARDS, 
MR.THINKER OF INDONESIA:

RAYYAN Syahrial HASIBUAN,
INDONESIAN Nationality.


==========================================


Tidak ada komentar:

Posting Komentar